Ing. Miloš Krump: I Já mohu vřelal doporučit, toto zahradnictví Basík, mě se také občas stalo, že jsem měl v zásilce 2 shnile begonie, nikdy nebyl problém s výměnou, ale mám moc špatné zkušenosti se Starklem a Bakkrem. u nich objednávám pouze cibuloviny, s živými květinami mám špatné zkušenosti.

Chceme-li pro přírodu něco udělat, musíme ji nejdříve dobře poznat.
Použitá literatura je k dispozici u autora příspěvků.
Vladimír Vytásek: Nejlepší zkušenosti mám se zahradnictvím  pana Jiřího Klusáka, ceny výborné kvalita zboží dobrá a poštovné má nejlevnější, ,.   Špatné zkušenosti nejen já, ale i mí přátelé mají s firmami Starkl, Bakker,kteří klamou přibarvenými fotografiemi a uměle vytvořenými názvy aby nebylo poznat o jakou rostlinu jde. Například modré růže to je nesmysl atd. Dávám přednost firmám, které uvádějí u rostlin i latinský název, který je důležitý zvláště u nových u nás neznámých druhů.

Vláďa Vytásek  - Léčivé rostliny jsou zelenou lékárnou pro každého.
didi: Musím se zastat zahradnictví PETRO. Již několik let od nich objednáváme ještě s několika kamarádkami
a zatím jsme neměly problém. Rostlinky přišly vždy pečlivě zabalené a téměř všechny v pořádku.
Musím říct, že z jedné objednávky  v hodnotě kolem 1000Kč přijde jedna, či dvě, které bojují o život, většinou
jde o fuchsie. Rododendrony, azalky a jehličnany byly v pořádku vždy.
Doborou zkušenost máme též se zásilkovým obchodem LUKON BULBS a LUKON GLADS.
jituška: Já jsem se zahradnictvím PETRO,také velice nespokojena,posílají čím dál horší rostliny a v poslední objednávce loni,poslal polovičku špatně,ale naštěstí po dohadování po telefonu zaslal zboží správné,ale kvalita,nic moc.Oproti tomu,když začínal se nedá kvalita vůbec srovnat,proto už jsem letos neriskovala a neobjednala...
kocour.fous: Mne nejvíce vadilo u reklamace zahradnictví Petro,že jsem reklamovala více rostlin, za asi 500 a dostala jsem zpět pouze nepoužitelný poukaz za 150,a na dotaz zda by mi nemohli teda peníze převézt zpět na účet,když se týká pouze osobního odběru ,nebyli schopni ani odpovědět..(((
Jsem tolerantní a uznám,že se může stát chyba a občas nějaké rostlinky "umřou"..ale takovéto chování neuznávám.....
didi: Tak to jsem tedy docela zaskočena. Já jsem zatím opravdu problém neměla. Příští týden budu posílat
objednávku, tak dám vědět, hned jak přijde zboží. Doufám, že nebudu nepříjemně překvapena.